Onze medewerkers
18 professionals met ieder hun eigen unieke kennis en vakgebied
Ons team bestaat uit 1 notaris, 2 (waarnemingsbevoegde) kandidaat-notarissen, 5 (register-)notarisklerken, 7 notarieel medewerkers, 2 secretarieel medewerkers en onze boekhouder.
Sta je voor een belangrijke keuze, privé of zakelijk? Dan wil je wel de beste beslissing maken. Maar weet je ook welke opties je hebt? Met ons enthousiaste team zorgen wij ervoor dat jouw persoonlijke situatie uiteindelijk wordt voorzien van goed advies dat bij je past en de akten/documenten die je nodig hebt.
Hoe ingewikkeld je vraag ook is bij Notariskantoor Timmers krijg je altijd het beste advies, zowel juridisch als fiscaal.
Creatief, persoonlijk en gewoon in duidelijke taal!
Wist u dat wij ook maandelijks een column schrijven? Onze columns leest u hier! De wet in de praktijk.
Rob Timmers
Notaris
|
Roxanne Laigsingh
Kandidaat-notaris
|
Vidjaita Parsadi
Kandidaat-notaris
|
Natascha van Kampen
Notarisklerk
|
Els Duivenvoorde
Register notarisklerk
|
Merel Singels
Notarieel medewerker
|
Demi van Laarhoven
Notarieel medewerker
|
Kim van Hulzen
Register notarisklerk
|
Dianne Kraaij
Notarieel medewerker
|
Emily Kroon
Notarieel medewerker
|
Mette Wijdeveld
Notarieel medewerker
|
Antoinette Buis
Register notarisklerk
|
Marjolein van der Niet
Register notarisklerk
|
Brenda Segaar
Notarieel medewerker
|
Daphne Houwaart
Notarieel medewerker
|
Henriette Engbers-van Os
Receptioniste / secretarieel medewerker
|
Luquinda Piepenbrink
Receptioniste / secretarieel medewerker
|
Sandra Lubbersen
Boekhouder
|